Tuesday, March 6, 2012

HOW and HOW!

Assalamualaikum!

Dah lama sangat tak update blog ni. Maklumlah, lappy buat perangai. Esok baru nak beli lappy baru. hahahahahaha. Aq sebenarnya sayang sangat dengan aspire one ni, tapi salah sendiri jugak tumpahkan megi kat atas lappy. Yelah, kemalangan, inevitable accident orang kata. Dah takdir, redha jelah.

Hmm,,, dah banyak rasanya aku terlepas/ketinggalan dengan alam blog ni. Rasa macam jakun pulak, hilang terus idea apa nak update blog. ahahahahhahha.

Still, dalam banyak2 benda yang akan berubah (yeah, exited nak beli lappy baru esok) aku still lagi tak berubah. hahahaha,, sama macam dulu... yeke???? hahaha,,, takdelah, mestilah aku pon berubah sama. kan masa dah berlalu. dan antara banyak2 perubahan yang berlaku, aku masih tak berubah dalam satu hal. satu hal je. iaitu, kalau aku tak suka, maknanya, aku tak suka,,, dan aku tak akan suka. like now, aku dah ada 1 barang warna pink. backpack aku. warnanya pink, hehehehehe,,,


Syafika Sahabudin punye koje,,, suh aku beli beg ni. yelah, even aku tak suka colour dia,,, tapi aku suka design dia. 

macam tu jugak dengan sekarang ni. memang aku tak suka to be in relationship. bagi aku la, ikot suka hati korang la. sebab macam yang Ked cakap, the definite ending is marriage.... so do i, therefore, i dont do relationship. nak kata kuno orthodoks ke hape ke.. suka hati jugak. terpulang.

sebab itu prinsip aku. tak kisah la korang tengok aku ni suka/admire ramai orang. tapi, tak pernah terlintas niat dalam hati aku, ramai2 mamat yang aq usah tu aku nak jadikan couple. tak pernah, kalau aku cakap nak kawen adalah. gatal gila meroyan pa entah cakap benda ni, tapi betullah, tak kisah korang nak fikir apa, sekali lagi sebab otak masing2.

dan sekarang ni, aku tak berniat untuk cari sesape, aku nak berkawan je dengan semua orang. lelaki or perempuan, semua aku treat sama aje. xde lebih, xde kurang. tapi perangai gatal miang suka usha mamat2 hensem tu memang aku tak boleh nak buang lagi. 

KALAU NAK SURUH AKU USHA, MUKA MESTI LA MACAM NI.
SO, sori lah kalau nak suruh aku berhenti buat benda miang tu. hahahahha, so, the conclusion is, jangan kacau aku. jangan cuba nak jadi matchmaker ke, nk jadi BF aku ke,,, jangan,,, jangan berani try,, sebab aku tak suka, bila aku tak suka,,,, i'll treat/handle things badly. percayalah,, sengsara hidup korang. don't annoy me, 

SEKIAN TERIMA KASIH.

2 comments: